2010-04-12
 15:13:06

Förlovning.

Detta året har jag & Magnus varit förlovade i 3 år. När vi förlovade oss kändes det som om alla gjorde det och att de flesta var oseriösa. Så sant så, många av de som förlovade sig när vi gjorde det är idag inte tillsammans längre. När man ska förlova sig ska man prata igenom varför man gör det, vad det innebär, hur båda känner mm. Många gör inte de, de köper vars en guldring med varandras namn i och sen är de förlovade. Magnus och jag pratade mycket om varför. Visserligen var väl förlovningen på mitt initiativ, men idag är vi fortfarande förlovade. Vissa säger att man ska gifta sig inom ett år om man förlovar sig, vilket jag inte alls håller med om. Vill man förlova sig ska man göra det, även om man bara är 16. Känns det rätt, så är det rätt. Det är en speciell känsla. Kärlek <3

Nykära..



Frida

Håller med dig helt & hållet Erika. Själv har jag & Martin varit förlovade i 2år.. Jag menar, varför måste man gifta sig inom ett år??

Många är ju bara förlovde & de gifter sig aldrig..

Kram Frida



PUBLICERAT: 2010-04-12, 16:09:05 | URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: