2010-04-07
 22:46:55

Deklarera <3

Idag är jag glad, min deklaration har landat i Eket. 3806kr får jag tillbaka :) Gött som fan! Varenda krona jag får in är en välsingelse..

Förlåt för min dåliga & tråkiga uppdatering. Har inte haft någon blogglust. Det blir bättre igen :) Jag lovar.

Imorgon ska jag jobba, börjar 9 och ska nog bara jobba någon timme typ. Ska bara iväg med L & 8 barn till biblan och lyssna på sagostund :) sen ska jag nog hem. Älskar att vara bland barnen, dom är så fina <3

Har sökt en massa jobb nu.. Det suger att vara arbetlös.. Speciellt när man inte får några garanterade pengar som typ bidrag. Icke, staten hatar mig.

Rökningen går bra, jag har feströkat & tagit nån cigg då och då när jag mått kass. Bölar någon om mina fåtal cigg ska dom ha på käften, jag är en vuxen människa som bestämmer över mig själv. Vill jag röka röker jag, vill jag sluta slutar jag. Okej?!

Nu blir det typ snart läggdags, ska dejta duschen en runda först.

Puss & godnatt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: