2009-09-13
 15:36:08

Sovmorgon!

Hej! :)

Igår fick vi tillbaka alla kanaler på telia boxen, har bara haft 1an, 2an och fyra de senaste månaderna. Så jag blev såklart överlycklig! När man har alla kanaler så hyr man alla kanalplusfilmer gratis (überglad!) Klockan var redan halv ett, så Magnus gick och la sig men jag stannade uppe och såg på Sex and the city filmen eftersom jag antagligen är sist med att se den! Fan vad bra den var :) Ska bli kul att se den nya när den kommer. Efter filmen var slut var klockan 4 så då hoppade jag i säng. Vaknade vid tio och la mig på soffan och tittade på senior skip day, som var bra, sen såg jag en till film another cinderella story som var kass (jag är för gammal) och sen somnade jag om och nu tittar jag på Min brors flickvän.
I löööve att glo film!


Vilken film ska jag se sen? :)

Nej jag måste fixa klart i tvättstugan och städa mitt soffbord som är en magnet.

hörs sen, puss!


Angelica

min brors flickvän!!!



PUBLICERAT: 2009-09-13, 18:01:17 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: