2009-09-09
 21:33:37

Längtar!


En bild på mig, och en av världens sötaste hundar.
Ellen!
Vilken dag som helst så flyttar denna sötnosen hem till mig ett tag.
Längtar så sjukt mycket!
Det är min Kusin Hannas vovve, men eftersom hon har en till kunde hon
låna ut Ellenbellen till mig ett tag. Supersnällt!
Passade Ellen en stund igår, trivdes sjukt bra med henne.
Hon är en borderterrier, precis som min älskade Stella som jag hade i
femton år. Saknar henne grymt mycket, och därför känns det kul
att få hem en som nästan är en kopia. Är obeskrivligt glad nu!

(ursäkta den ganska usla bilden, tuttar, dålig kvalite osv, mobilen suger^^)


Hanna

min lilla tjej! :)



PUBLICERAT: 2009-09-09, 21:36:12 | URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: