2009-09-21
 16:06:54

Jobbcoachmöte nr2.

Hej!

Kom hem för en stund sen, har varit i Malmö på jobbcoachmöte. Som vanligt var det ett väldigt trevligt möte med min coach Tina, vi pratade massor om allt möjligt, kollade på ams (hittade nada), kollade på lite bemanningsföretags-hemsidor mm. Nästa gång ska vi leka jobb-intervju, jag ska välja ut en annons som jag vill "söka" och sen ska vi ha en intervju. Från första steg in i lokalen. Är supernervös vilket jag sa till Tina, men mest skrattade vi åt det, det skulle nog gå bra. Tina tycker att jag är social kompetent ;) Kan ju inte göra mycket mer än att hålla med henne.

Kanske har hittat ett drömjobb nu, men ni får veta mer om det bli aktuellt.

Imorgon ska jag och Magnus på dans-kurs på Törringe, är sjukt nervös men det kommer nog bli riktigt kul. Det var min fina älsklings idé att vi skulle gå och dansa. Världens bästa födelsedagspresent :) Älskar honom!

Ellensmällenkaramellen ligger och sover i mitt knä, sötnosen :) Det är verkligen underbart att ha en hund i huset. Till och med katten börjar tycka att det är OK!

Jag har hittat en ny favoritlåt, den finns till och med på spotify Olaola - Dö, jävla gubbe! Sjukt bra, extremt bra budskap och härlig röst. Lyssna! Finns även på youtube, han var med på talang 2008.

Tack för mig, hörs kanske sen! Puss


Anna

Lycka till med dansen i morgon, slappna av, skratt och ha kul! Ses till helgen, då blir det feeeeest!


natasha

dick säger det är clown byxor :p dom är sköna. mina hemmabyxor. hihi.



PUBLICERAT: 2009-09-23, 12:24:55 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: