2009-09-11
 01:49:12

Godnatt!

Nu är klockan snart två, jag är inte trött men ska sova ändå. Måste bli frisk! Kunde hämtat Ellen imorgon, men känner inte för att åka iväg när jag har feber och sånt. Får bli på måndag, antar jag. Snuttehund! Just nu håller febern på att gå ner, svettas som en gris. Grisinfluensan? No way.

Har varit en ganska jobbig dag, beskedet om viktor, fick ställa in mötet hos min jobbcoach, halsont en hel dag utan bra halstabletter, har börjat gråta en miljon gånger idag typ, hatar att vara överkänslig när jag är sjuk. räckte att jag var hungrig innan, men inte orkade laga mat så pep jag, eller varje gång jag hostar så rinner tårarna. Mes! Jag? Nääädååå..

Rökte endast en cigg idag. Duktig!

*hosthost*

Nej, måste upp och röra på mig lite. Dör av värmeslag!


Puss & gull & Godnatt.


malyn

Hey finaste centi! Allt är finfint med mig (fattas bara jobb...), själv? :)



PUBLICERAT: 2009-09-11, 12:27:21 | URL: http://malyyn.blogg.se/
natasha

ser skönt ut :p



PUBLICERAT: 2009-09-11, 20:26:10 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: