2009-09-28
 06:57:01

Godmorgon!

Damn.. jag vaknade och blev direkt helt nervös. Ville inte ens gå upp.. Det ska nog gå bra idag, ha! Sitter och dricker varm nyponsoppa och fryser i soffan tillsammans med en trött Ellen som inte vill gå ut. Snart dags att tvinga henne! Tyvärr måste jag själv gå ut också i regnet med det söta lilla djuret. Varför ska det regna när jag ska cykla till jobb, på min första dag! :( Kasst.

Katten hade morgondamp klockan fem, normal katt jag har egentligen? När han har morgondamp kutar han rundor i huset och om någon eller något rör sig löper han total amock.

 


Inget morgondamp här inte!


nej nu ska vi ut, hörs senare. om ni vill något idag får ni skicka sms, har inte tid att prata
och på min rast ska jag hem och rasta Ellen, så försök inte! Puss & hej.


natty

lycka till!!! :)



PUBLICERAT: 2009-09-28, 11:53:36 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
natty

har du plockat all päls eller hon ser ju naken ut. nakenfis!



PUBLICERAT: 2009-09-28, 11:54:01 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: