2009-09-03
 23:06:27

3årsdagen & idag.

Hej sötnosar!

Firade som sagt genom att gå på bio :) Vi åkte in till stan ganska tidigt, gick rundor och pratade en stund. Gick bort och hämtade ut biljetterna och sen gick vi en stund till. Sen kollade vi lite efter vilken resturang vi ville gå på, fick 500kr i present av en nära vän (till vår treårsdag) så det hade vi råd med :) Valde Gozzip, sjukt mysig resturang som hette Mando Steakhouse innan. Båda åt lövbiff med pommes och bearneissås, super gott. Sen till efterrätt åt magnus friterad ost (?) och hjortronsylt och jag åt fransk chokladkaka, SJUKT god. Sen drack vi kaffe och sen gick vi till bion :) Mys! Filmen var faktiskt skitbra, inget för känsliga personer (som jag) dock. Mycket blod och råa mord. Sjukt bra handling, Brad Pit var ju filmens stjärna och han bjöd på rätt mycket humor. Man skrattade förvånandsvärt mycket åt den filmen egentligen. Aja, efter filmen tog vi taxi hem, sen var den kvällen slut!

Idag vaknade jag vid 7, då åkte Magnus till jobb men först körde han mig till La Centralen ^^ Därifrån tog jag tåget till Helsingborg, mötte Natasha i stan och åt frukost på Varma Chokladhuset (Mitt och Natashas namn på Espresso house på knutan, eftersom vi drack varm choklad där varje morgon hela vintern typ). Det är vårt ställe där vi njuter av vår tid tillsammans, vi åt och pratade och jag gullade med hennes mage! Som föresten blivit stoor. Längtar efter lilla Liam som han antagligen ska heta, ska bli mysigt med en bebis i närheten. När vi käkat upp kom Ulle och Emelie så snackade vi med dom en stund, sen kom Johanna, så drev vi runder på knutan. Gick upp på Grafitti och åt potatis och snackade :) Då kom Nemo också! Sen åkte Johanna till Ams på något möte, medans jag och Natasha väntade utanför. Sen efter det stack vi hem till Johanna :) Hos Johanna kollade vi på Majas gamla bebiskläder, snackade skit, åt pizza, gick till skopunkten sen åkte vi hemåt. Natty tog bussen hem och jag satte mig på ett segt tåg mot Malmö.

Nu är jag iaf äntligen hemma, iskall om fötterna och sjukt trött. Men missade Anna Phil igår så det ska jag se idag :)

Låångt inlägg, happy reading.

En viss person nös precis, höll på att dö så rädd jag blev haha!

Godnatt älskade läsare. Puss!


sannixen





naww grattis på 3årsdagen i efterskott :) Låter som ni hade en jätte mysig kväll iaf :) kram



PUBLICERAT: 2009-09-04, 14:43:43 | URL: http://sannixen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: