2009-09-02
 00:12:05

3 år..

Imorgon/Idag (eftersom klockan är efter tolv), skitsamma, den andra september firar jag och Magnus 3 år. Tiden har gått sjukt fort, på ett sätt känns det som om vi blev tillsammans igår och ibland som om vi alltid har varit tillsammans. Helt underbart, finns ingen jag älskar mer än magnus! Han är bäst. Min älskade pojkvän, sambo & fästman.

060902 - då blev vi tillsammans
071005 - då förlovade vi oss
081114 - flyttade vi till hus
undra vad som händer detta året ^^

Det blir iaf bio imorgon, ska se en film som båda verkligen vill se. :)

Den verkar vara jävligt bra. Ska bli mysigt :)

Nu ska jag snart se på Anna Phil, som är mitt favoritprogram just nu. Sjukt jävla bra! Hörs imorgon, älskade läsare. Pussen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: