2009-10-27
 23:25:00

isuck.iknow.com

hej söton!

Kass uppdatering, jag veeeet.. Har inte pallat!

Helgen var underbar, fredagen blev hemmakväll med god mat & lite dricka! Inget märkvärdigt.

På lördagen åkte jag upp till mamma & pappa, sen körde jag och pappa hem hit, åt middag och sen stack vi ut och dansa. Jag och Magnus har ju faktiskt blivit duktiga på att bugga! :) Hade en helt underbar kväll, massa dans, bra musik, cider & bästa umgänget. Tack pappa, Magnus & J.

I söndes åt jag, pappa & magnus frukost tillsammans sen körde pappa hem & vi till nya IKEA. Köpte en massa prylar! Störst och dyrast var vår extremt snygga tv-bänk! Love it, billig och bra. Annars köpte vi en massa småprylar, grytlappar, röd&vitvinsglas, muffinsformsplåt, kökshanddukar mm. Efter IKEA åkte vi till mobilia & handlade för lite presentkort vi fått. Älskling köpte två nya skjortor, en röd & en blå + en svart slips. Jag köpte ett OBH nordica mackjärn för en macka (sjukt söt!) & ett chokladfondu set. Sen var den dagen slut!

Måndagen = jobb + sova.

Idag var jag ledig, jag och A åkte till jägersro och gick där en runda & ikväll har jag varit på Party Light party i Östra Grevie.

Nu ska jag sova!

Här får ni en gammal bild, puss & hej.


sannixen

Wiiie erika nu måste du hjälpa mig att fixa bloggdesignen så den är blå och vit :) Pussa



PUBLICERAT: 2009-10-28, 08:08:23 | URL: http://sannixen.blogg.se/
jessica

Var nu snäll...!heheh visst är han :D



PUBLICERAT: 2009-10-28, 13:31:40 | URL: http://jlethin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: