2009-10-13
 17:25:59

Erika + Fritids = Huvudvärk!

på bild - en jävligt sliten Erika.

 

Vaknade halv 1 idag, sovit sjukt dåligt. Skulle vara & jobba halv 12,
jag är sämst. Skitsamma, ingen blev sur iaf. Skämdes gjorde jag.

Fick genast huvudvärk när jag kom dit. Så går det när man vaknar
i chock, sen stressar som en idiot på cykel & sedan leker med barn.

Heja mig! :thumbup:

 

Lyssnar på Peter Jöback - guldet blev till sand. En av världens vackraste låtar.
Såg teatern i sthlm när jag var liten. Kommer ihåg det som om det vore igår.
Var väl för liten för att förstå själva teatern då, men nu. Usch vad bra den var!

 

Nu - knarka ipren, lägga mig på soffan & försöka slappna av så jag orka dansa kl 19.

Just nu känns det helt uteslutet. :(


Ebba

Jag saknar dig Erika! :'(



Skulle du kunna göra en lite nyare design till mig nu när jag ska försöka börja igen? :)

Isåfall ska du få litta bilder av mig att välja mellan! :)



<33



PUBLICERAT: 2009-10-13, 19:06:38 | URL: http://ebbizzzz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: