2009-11-14
 17:42:10

Öppet hus!

Hej! :)

Kom hem för en liten stund sen, har varit på öppet hus på Apelrydsskolan hela dagen. Magnus bror Jakob går/bor där, det var jättetrevligt. Det enda jobbiga var att alla lärare och guide-elever frågade hela tiden mig vilket program jag tänkte söka till osv. Jag sa direkt när de kom fram; Jag har tagit studenten! Då var de genast inte intresserade länge. Ha! Jag är nitton! Dummisar!

Nu är iaf designen uppe, snygg va? :) Ser ni inte den så tryck uppdatera. Det enda jag inte får rätt på är att menyn sticker ut typ 10pixlar. Kasst.. Nån som vet felet?

Nu blir det mys i soffan :) Hörs kanske sen.


Anna

Hehe ja, gamas har jag iofs tyckt e väldigt bra men det verkar som att GHDs e snäppet bättre, iofs en tusenlapp dyrare också men det kan det vara värt. Tack! :) Gillar din design också både denna och den du har gjort till Sanna :) Jag själv börjar tröttna på min! Men det blir ju så efter ett tag! :p



PUBLICERAT: 2009-11-15, 14:48:04 | URL: http://annace.blogg.se/
Sannixen

Den designen var riktigt fin :)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 17:21:37 | URL: http://sannixen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: