2009-05-23
 16:27:24

Redaktionen!

Ja, nu sitter man här uppe i sonnarp, underbart.
Vädret är som vanligt här på detta stället, regn, sol, varmt, fuktigt, kallt osv. Helt ok :)
Just nu sitter jag och skriver en massa artiklar till lägertidningen (jag är funktionär för lägertidningen).
Förlåt för min dåliga uppdatering, trodde att jag skulle ha en massa tid över, men det har jag inte haft, och när jag väl har haft det har jag inte suttit vid datorn. Men nu gör jag det, ute i en solstol och bara njuter. Solen skiner och vinden blåser sådär lagom :) Underbart.
Lägret är slut imorgon, känns lite tråkigt. Då får man ställa om livet på nytt, det är verkligen så, när man åker på läger blir man sig själv, man kan säga & göra det man vill, och bara njuta med sina vänner. Svårt att förklara för ickescouter, men ja..

Lördag kväll är lägrets höjdpunkt, då är det show i gläntan(en scen som ligger mitt i en vacker glänta). Sen är det sista natten, då allt bus hittas på, då man sover minst osv. UNDERBART!

Nu ska jag göra någon nytta, hörs sen kanske! <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: