2009-05-05
 23:23:49

naglar, sömn och plugg.

Har precis målat om mina naglar, till någon skum halvgråfärg, halvgenomskinlig, oljeskimrande färg ^^ haha. Blev ganska fint faktiskt :) Lite för transparent för mig men äh, det får sitta. Hade nog varit grymt snyggt med vitt under. Ulrika i klassen hade kritvita naglar idag, väldans snyggt, naglarna såg väldigt långa ut. Sen var hon kass och pillade bort det på lektionen, knäppis hon är *puss*.

När jag hoppade på tåget bloggade jag, sen sov jag fram till centralen, när jag väntade på bussen stod jag lutat mot en lyktstolpe och halvsov, sen på bussen sov jag nästan hela vägen och när jag kom hem sov jag ett par timmar. Nu ska jag snart gå och lägga mig. JAG ÄR TRÖTT!

Bara tanken av skolan tar kål på mig, religionsprov på torsdag, sen prövning på lördagmorgon. SUG!

puss och godnatt!


Natashas och min dyra drog, fika på espresso house <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: