2009-03-12
 16:05:27

halvångest.

över ganska mkt faktiskt, jävla studenten, jag längtar och vill inte samtidigt. det går för fort, känns som om jag aldrig lär hinna :(

skola imorgon, sen helg, underbara älskade helg. :) jesper kommer ner och sånt dessutom! melodifestivalen och kommunalt avlopp, kan helgen bli bättre? ;D haha.

skolan var ganska ok idag, löjligt tankspridd bara, men det ordnar sig. sista lektionen var bäst, Anna & jag labbade tillsammans på naturen, hade jävligt roligt. vi tittade på massa grejer i micro-skåp :D

blä nu ska jag sitta på tåget i 45min till, sen sitta på centalen i en timme, jävligt bra tajmat fucking skånetrafiken!

puss & hej.


malyyn

jahaja, var är min länk? :(



PUBLICERAT: 2009-03-21, 12:36:47 | URL: http://malyyn.blogg.se/
malyyn

nu vill vi ha lite fler uppdateringar förfan. annars kommer jag strejka med min blogg :(



PUBLICERAT: 2009-03-21, 13:23:23 | URL: http://malyyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: