2009-06-28
 18:02:39

längesen :/

ja, jag är sjukt dålig på att uppdatera, men det är sommar och underbart väder så då håller jag mig ute! vill bli brun och vill bli av med psoreasisen. så det så!

får det fortfarande inte att funka med bilderna från studenten, men när det väl finns kommer dom upp på facebook!

Fick en husvagn i studentpresent av min mormor och morfar, och den ska jävlar i det användas. Redan i helgen, mamma ska ha den på ekebofestivalen!

Sen från den 10/7-18/7 ska jag och Magnus vara ute med den, först en helg i Göteborg, sen en vecka i Karlshamn! Ska bli helt underbart.

Ska börja söka jobb nu :/ segt. Håller på att få ihop mitt jävla cv. Vill ju inte bara skicka betyg & arbetsförmedlingens "cv".
Vill ha jobb, eller ja, jag vill ha pengar. Massor av dom!

nu ska jag ut i trädgården, mamma, pappa & jesper håller på med att fixa och dona. Hörs kanske sen! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: