2009-06-03
 18:25:35

förlåt, men jag har sjukt tråkigt!

HELST?
1. pierca näsan eller tungan? - tungan, näsan är lite halväckligt enligt mig..
2. Vara seriös eller rolig? - hm, rolig för då har jag också roligt.
3. dricka röd eller grön mjölk? - röd, av någon anledning.
4. brinna upp eller drunkna? - båda samtidigt?
5. umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar, lätt.

SVARA ÄRLIGT:
1. är du kär i nån? - ja, hihi ^^ i min älskade magnus.
2. sol eller måne? - Sol!
3. vinter eller höst? - Höst, vinter är så tråkigt med all snö.
4. vänster eller höger? - Vänsterhänt?
5. soligt eller regn? - SOLSKEN!
6. vaniljglass eller chokladglass? - båda :)

OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu? - 18.17 (vad hade den frågan med mig att göra?)
2. fullständiga namn? - Diana Erika Felicia Roos
3. Vart vill du bo? - Där jag bor.
4. hur många barn vill du ha? - Max två, minst ett.
5. vill du gifta dig? - Ja :)
6. rullar du spagetti eller skär du den? - Skär den i småbitar :O
7. har du ätit sushi? - Ja, and i loved it :)
8. lyssnar du på nu? - Special D - you (ska ju egentligen städa just nu)
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - En sort, som jag inte ens äter.
10. humör? - glad, har fått tvättat massor idag :D

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon? - ja :)
2. sjungit? - haha, ja jag sjunger alltid med när jag spelar musik.
3. blivit kramad? - ja :)
4. känt dig fånig? - ja, igårkväll.
5. saknat någon? - Alltid någon...
6. dansat galet? - Nej, jag dansar typ aldrig.
7. klippt håret? - Nej men bränt av ett hårstrå ;P
8. gråtit? - Ja, saknar Caramell :/
9. ljugit? - Ja
10. blivit kysst? - Ja :)

GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nja, jagad och jagad.
2. har du en hund? - Tyvärr inte, men nästa år så!
3. sover du helst sj eller med någon? - Hatar att sova själv!
4. tror du på spöken? - NEJ!

nu ska jag gå och sätta på kaffe till mig själv, ta en
cigg i uterummet och bara njuta en stund.
SEN ÅTER TILL STÄDNINGEN!
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: