2009-06-03
 00:11:50

betygsångest.

imorgon sätts betygen, mina kommer suga. mitt eget fel jag vet, tänker absolut inte sitta och skylla på någon lärare eller så. det är verkligen bara mitt eget fel! men visst, det känns kasst ändå. att man var så dum, inte lärde sig av sina misstag sen högstadiet osv.

Men! Jag tar ändå studenten om tio dagar. :) Tills dess skiter jag i vilka betyg jag fick, tänker inte ens titta på dom när jag får dom, det gör jag i lugn och ro när jag är hemma och slappnar av med Älskling och Simba.

Just nu tittar Magnus på film, jag surfar på diverse sidor och Simba lullar runder. Vi ska vara onyttiga ikväll, jag och älskling. Ingen av oss orkar göra mat så när hans film är slut ska vi till Mc Donalds, haha! Klaga på om ni ska ;) I don't care.

Tänkte börja lägga upp mer bilder på bloggen, vill ni det? :)

Saknar Caramell något så det gör ont :( Hoppas hon har det bra uppe i Örebro, min lilla snutta. Vill inte ens tänka på det.
hejdå, puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: