2009-07-25
 23:40:32

Vänskap.

Förr så skrev jag väldigt ofta blogg/dagbok på lunarstorm, varje dag dokumenterades. Speciellt mina dagar tillsammans med Elin Jakobsen. Hon är en högt älskad människa, som jag värderar som ingen annan. Hon och jag har gått igenom de värsta tiderna tillsammans, kassa förhållanden, jobbiga föräldrar och bråk med folk man trodde var sina vänner. När Elin för väldigt många månader sedan läste mina gamla inlägg på lunarstorm skrev hon ett eget;

var nyss inne och läste gamla blogginlägg och kommentarer hos Erika. fyfan vad tiden går fort och så många minnen man har. det är hemskt att inte kunna ha den kontakten man hade förr. ;/ saknar det som fan. you make my day, kunde jag säga till erika förr. för det var just det hon gjorde. mina dagar var räddade av den finaste änglen som fanns. hon var verkligen alltid vid min sida, jag kunde skratta, gråta ... ja göra vafan som helst med henne. hon dömde aldrig en, utan bara fanns där som min högra hand. hon är nog den enda som verklige följt mitt liv från första början, och rest mig upp när jag har mina värsta tider. kan inte förstå hur en människa kan ha ett sånt hjärta av guld, finns ingen som henne. och jag saknar det ! det vara bara vi, allt annat typ försvann. man behövde inte tänka utan ja. svårt att förklara ! bara erika som förstår. och om du läser detta gumman, så ska du veta att jag verkligen saknar dej och våra underbara minnen. . hoppas vi kan ses en dag snart, och skapa fler härliga minnen ! Jag Älskar Dig, Erika Roos. Min underbara ängel ! <3

Jag blir så varm i kroppen av att läsa det. Jag älskar dig Elin, mer än du kan tänka dig.
Vare sig vi träffas varje dag som vi gjorde förr, eller nästan aldrig som det är nu, vet jag att vi är bästa vänner.
Tack för att du finns.


Elin

Jag har sagt det innan och säger det igen för att påminna dig. Jag kommer alltid finnas vid din sida, alltid!



PUBLICERAT: 2009-07-28, 12:49:42 | URL: http://eejjlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: