2009-07-07
 23:13:26

michael jackson, ryggskott = tårar.

japp, så är min kväll.

Satt i soffan och tittade på minnescermonin för Michael Jackson, tycker det är ett måste. Även om jag kanske inte är något fan av honom så har han ändå varit en väldigt stor person för hela världen. Cermonin var fin, förutom kommentatorerna. Varför i helvete behövs det kommentatorer på en minnescermoni? Gud nåde den jävlen som snackar i bakgrunden på min begravning.

Mitt i cermonin behövde jag resa mig upp, skulle nog bara hämta något.. Det slutade illa. Kom inte upp och kände en stark, intensiv smärta i hela ryggen. Skrek högt som fan och tårarna sprutade. Ryggskott igen, sist jag hade det var den 18 Maj. Denna gången är det mycket värre.
Pratade med min snälla Moster på msn, som gav mig instruktioner om att ringa någon.
Magnus är och jobbar i Svedala och har inget batteri på telefonen så.. Jag ringde Josefin, Magnus storebrors flickvän. Kändes som hon var den som var närmst och kunde hjälpa mig. Underbar som hon är dök hon upp, som en ängel.
Hon ringde sin mamma, som verkade vara en väldigt kunnig människa, fick massor med tips och råd!
Det första vi gjorde var att gå ut i trädgården, så fick jag hänga mig i tvättlineställningen för att sträcka ut ryggen, tog ett par minuter men sen hängde jag där. Det gjorde ont så in i helvete och det knakade till. Då kändes det lite bättre.
Får inte sitta i soffan, och jag måste röra på mig en gång i kvarten. hej hopp vad rolig kväll! :(
Nu ligger jag på mage i sängen och har hittat ett läge som gör att det inte gör ont. Ska snart röra på mig igen...

Som jag sa är jag inget stort fan av MJ men tårarna kom ändå, när hans lilla söta dotter pratade i slutet fick både jag och Josefin tårar i ögonen. Stackars lilla tös.

Som många vet så är min älskade bästa vän gravid, och jag är så löjligt glad för hennes skull :) Hon ska ha den 19 Januari, så det är långt kvar! Längtar efter dig bebis.

Nej nu ska jag röra på fläsket. Smärta... aj.. skit.. hejdå, puss!


RonJa

Du kanske ska börja träna lite? Träna upp musklerna i ryggen. :)



PUBLICERAT: 2009-07-09, 00:36:46 | URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
jessica

Sv: haha tack :). Jodå allt är fint, börjar bli lite nervöst nu bara! :) Hur är det själv? Tack för gissningen. Kram.



P.s vem är det som ska ha barn? :D



PUBLICERAT: 2009-07-16, 17:31:01 | URL: http://jlethin.blogg.se/
Zara Fasth

Hej, hur är det? Du, har du tid & lust o fixa min blogg design? Fan jag kan ju inte sånt :S Haha hör av dig :)



PUBLICERAT: 2009-07-17, 18:14:00 | URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: