2009-07-27
 00:34:34

Konstig känsla..

Eller ska jag kalla det en dum känsla?

Innan idag fick jag bara en sån ilande känsla i magen. En stress och ångestkänsla. Vill ni veta varför? Ja, klart ni vill. Visserrligen hade jag ju inte skrivit A och inte B. Jo, alla runt omkring mig är antingen gravida eller har fått barn. Känns som om jag kommer vara sist av alla. Nej det är ingen jävla tävling, men jag menar.. Borde man inte få den känslan när man är runt 30 istället? Jag vill ha barn, såklart. Gärna nu på direkten! Fast ändå inte, jag vill ha pengar att röra mig med och ett färdigrenoverat hus. Så barn får vänta. Tyvärr, typ. Är jag dum i huvudet? Löjlig?

Nog om det.

Jesper har varit här hela helgen, träääävligt värre. Spelat tvspel, glott på film och ätit skräpmat. Magnus & Jesper är verkligen en duo när dom är tillsammans, nästan som man blir lite avundsjuk. Menmen, jag älskar dom båda. Mina pågar.
Vi kom hem för en liten stund sen, vi körde lixom Jesper hem :) Så det blev lite sent. Älskling ska ju upp och jobba imorgon, så jag var lite orolig. Fast det behövde jag nog inte vara egentligen, nu sitter han vid datorn och spelar nått jävla bondgårdspel som han och Jesper hittade igår. Väldigt gulligt, speciellt när han backar med traktorn och det säger; pip pip pip!

På onsdag fyller en av världens gulligaste ungar år, Simon Lindstrand. Världens gullunge! Sov hemma hos Tobbe & Frida i tisdags, väldigt trevligt. (För er som inte vet är det mina gamla grannar från Eket, som numera bor i Ekeby). I vilket fall som helst fyller lille Simon 1år. Redan.. Känns som om Frida var gravid igår. Tiden går fort när man har roligt! :)


Måste bara fråga, vad tror ni att jag hade passat som? Att arbeta med menar jag då. Lärare? Kurator? Dagisfröken? Jag har ingen jävla aning längre. Jag har rätt kassa betyg i mina yrkesämnen från gymnasiet (G i alla typ), men jag har VG i datorkunskap & webdesign. What to do, what to do?...

Nej tvn kallar, och en kopp varm oboy. Puss & Hej.


natty

du hade nog kunnat jobba med vilket av dem yrkena. men du gillar att lyssna på människor med problem så kurator? psykolog kanske :p pussssss snygging



PUBLICERAT: 2009-07-27, 14:15:45 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: