2009-07-28
 12:50:20

Har någon sett mina husnycklar?

Godmorgon!

Hade varit trevligt om någon hade gjort det, och kan säga var fan dom är :( Skulle egentligen iväg idag, men eftersom jag inte hittade mina nycklar blev det inget med det. Sen vi hade inbrott i december känns det inte så bra att lämna huset olåst, inte ens en liten stund.

Simba ligger och terroriserar mig just nu, jag halvsitter i soffan och han ligger bakom mitt huvud, och trycker bort mig. Jag är väl ivägen eller nått. Katt fan, söta katt fan ;)

Jag ska nog göra en ny design till mig själv, är trött på den jag har. Kusinens blev ju jävligt snygg igår :) 50kr people! Andra tar upp till 200kr.

Aja, nu ska jag tvätta & städa lite. pussenuss!


Hannii

Jag ÄLSKAR den!!! <3



PUBLICERAT: 2009-07-28, 14:26:32 | URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Anna

Hörru du! Har du hittat min mobil än? För där ligger säkert dina nycklar! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: