2009-07-30
 01:56:15

godnatt?

Nu sitter jag och Natasha och tittar på Bring it on, pratar om bebisar, tittar på bebisar, läser bloggar, bloggar, tittar på gravida folk osv. Ja, vi längtar som fan efter Natashas bebis :) Gulleungen.

Simons kalas var jättetrevligt, det var jag, mamma, clara, magnus, tobbe & frida, anna och david(?) och deras son Linus, Fridas pappa och Tobbes pappa, och såklart stjärnan själv Simon! Drack kaffe, snackade skit, kollade på ungarna när dom lekte och bara njöt :) Simon fick två leksaker av oss, en sån man ska stoppa klossar i rätt hål och en som man ska slå ner morötter med en hammare, han tyckte om båda :)

Ligger och fnissar med Natasha i soffan, åt ett skumt minne från sist jag var i stan. Vi satt inne på espresso house så kom det en skum fet kvinna med rullator som stönade hela tiden och satte sig vid oss. Så frågar hon mig en massa saker, typ ska du bli mormor? ska man äta det röda i salladen? och blablabla. Skitäcklig. Haha, vi höll på att dö iaf, skrattade så jag nästan dog när vi gick ut från espresso house. Minnen!

Hm... vad ska jag slänga upp för bild idag? Trög som jag var glömde jag ta bilder under hela semestern typ, på simons kalas osv. Så ni får detta, en bild på mig! Varsågoda :) Den är tagen med min webcam i sånt tramsprogram, haha! :)
 


puss!


Angelica

Jasså det är så du ser ut utan smink ;)



PUBLICERAT: 2009-07-30, 09:29:05 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: