2009-07-03
 13:15:29

bilder!

tömde mobilen på bilder, så här kommer några av dom.
1.invigning av malmös nya arena, väldigt trevligt :)
2. Clara polerade din fina buss, :) som förhoppningsvis snart kommer ut på turne!
3. Frukost med Natasha på vårt älskade espresso house, sakna!
4. Älsklingens fina bil ♥
5. En glass....
6. Jag, i min nya favoritskjorta :)
7. Jag och mamma var och tittade på Pontus när han spelade fotboll (Össjö + Mörarp, har jag för mig)
8. Var på Natashas jobb och då åt jag en glass ^^
9. Fick min studentmössa och mitt glas (använde aldrig glaset^^)
10. Passade Robins & Claras katt & lägenhet en vecka!
11. Var på Ven med skolan, Ulrika & Natasha cyklade på tandemcykel.
12. Jag cyklade på vanlig cykel, utan växlar :O
13.  Var på vårläger :)
14. Tog en bild på mina och emelies skor ♥
15. Blev förolämpad av en schampooflaska!
16. Packade ner min katt i en kartong ^^
17. Sålde min iller, Caramell :( miss you!
18. Köpte världens vackraste katt, Simba! ♥
19. Gick till frissan, gjorde slingor & klippte mig (450kr!)
20. Och så blev det :)
21. Natasha fick långa naglar :O
22. Jag med hihi*
23. Solade mig lite brun, inför La Studento!
23. Åt på resturang med Natasha, detta åt jag :)
24. Detta åt hon!
25. Var på högstadiedisco :O
26. Tog studenten ♥
27. Hade studentfest! Den bästa festen i mitt liv! (det på bilden är gatan utanför oss som Mamma & Sara ritade på)
28. Jag och älskling köpte ett spel...
29. Var på en ö och firade midsommar, då åkte magnus skidor!
30. och hans kusin fångade en snok :)
31. Jag hade blåa naglar.
32. Var på en synundersökning, andra gången jag var på en sån och kom ut och såg ut sådär :O
 
SLUT PÅ DOM BILDERNA!



 


natty

haha it loves you to!!!!!!!!!!! neeehee ni ses ju i vecka 18 så får vi kika på den!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 21:19:30 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: