2009-01-07
 00:53:17

varför inte?

Mkt tankar som går igenom huvudet såhär sent på kvällen, mest tankar på framtiden men även lite på hur det var förr.
Tänker på att om nått år är jag typ mamma, har hund och jobbar och just nu går jag i skolan och är fortfarande ett "barn",
Det känns lite konstig när man tänker så... konstigt på ett bra sätt. och skrämmande på ett annat.

Måste verkligen sluta bita på naglarna igen.. jävla onödig info men det är ett måste! Natasha du får skälla på mig varje gång jag biter! Det är du bra på. Så fina dom var innan, jag var helt besatt i att dom alltid skulle vara nymålade och stajlade. Nu skiter jag mest i vicket och biter så långt in så det gör ont. Pucko ^^

Åh, vill på läger... ja scoutläger ^^ det är så underbar stämmning alltid, alla är bästa vänner typ. fast visst det finns folk man hatar också men dom undviker man på ett helt annat sätt än de man hatar typ i skolan. usch nu låter det som jag går runder och hatar en massa folk, så är inte fallet... tillbaka till lägergrejen, jag saknar att vakna upp helt kissnödig i en fuktig sovsäck.. jag saknar att kunna skratta en hel dag nästan så mkt så man får träningsvärk.. jag saknar att kunna lära känna nya människor varje dag som inte bryr sig ett skit om hur man ser ut, vad man har för religion eller nånting.. jag saknar alla samarbetsövningar som man får göra på läger, att verkligen känna att man är ett team..
varför kan inte alltid allting vara så?

Såg precis en kille på tvn som liknade en viss person, ångest. bara tanken på han gör mig fan arg.. natasha, ska vi eliminera honom från jorden? snälla.. tänk att en person kunde manipulera en annan så som han gjorde. lögner och svek var hela förhållandet uppbyggt på. knas som fan...

nu börjar weeds på tv, ironiskt med tanke på vem jag skrev om precis. varför gillar jag ens det programmet? öh, jag är störd. droghatar som gillar serien weeds, kan det bli mer konstigt?

Sov gott era tomtar <3


tina ( photographic / t-soderholm )

ska du ha barn om ett år :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: