2009-01-26
 22:49:50

the lovestory.

magnus och jag lärde känna varandra på riktigt på ett sommarläget som hette campx, år tvåtusensex.
vi hade ingen ledare som kunde åka med oss och min vän emelie kände magnus sen innan så hon bad honom.  han ställde såklart upp och strax därefter var vi på väg upp mot strömstad. min dåvarande pojkvän var också med, men vårt förhållande var inte ett bra förhållande så därför var jag mest med magnus, emelie, sara och clara på lägret. dagen innan lägret var slut så berättade magnus att han skulle jobba på svedalarocken och att joddla skulle spela så undrade han om jag ville med. helt ärligt så är väl inte joddla min grej men jag var glad att komma hemifrån. så jag hängde med!
när vi var på väg ner till magnus så fick vi reda på att joddla inte skulle spela, men det gjorde inte så mkt, vi åkte dit ändå. jag, magnus och magnus kompis dennis. det var en skitrolig kväll och jag hade inte haft så roligt på länge, känslan var helt klart lycka.
helgen därpå åkte vi till karlshamn tillsammans, hans famlij var där uppe för det var östersjöfestivalen. det var en jättemysig helg men det hände inget, känslorna växte som fan.
vi tillbringade varje helg tillsammans hela sommaren :) den 26 augusti gjorde jag slut med min dåvarande pojkvän, eftersom vi inte hade något kvar tillsammans. det fanns noll känslor för honom och bara tanken av magnus gjorde att det pirrade i hela kroppen. jag berättade stolt för mina bästa vänner att jag gjort det och alla tyckte att det var bra. på eftermiddagen åkte samma gäng som varit på campx tillsammans ner till scoutträffen på malmöfestivalen. det var en underbar dag, allting var så underbart. Sarchen som också var där, en av magnus kompisar sa att jag nu officiellt i södra skåne var magnus flickvän.
men det är inte förräns den 2 september som vi blev tillsammans. på en grisfest hos hans kompis tomas. den kvällen slutade visserligen i kaos och slagsmål men det försöker vi förtränga ;P


mer om detta någon annan gång! varsågod natasha hoppas du blev nöjd.


sova?


kizz'äz!


natty

gött då fick man veta det i detalj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: