2009-01-06
 15:18:56

skola imorgon, ångest & glädje.

Imorgon klockan kvart i sex på morgonen tar jag bussen till malmö, sen 06.34 tar jag tåget till Hbg. Väl framme 18 minuter över sju kommer min älskade Natasha stå på perrongen och vänta på mig, som hon alltid gör. Då ska jag kasta mig över henne och ge henne en sån bamsekram så hon nästan ramlar...

Just nu sitter jag hemma i morgonrocken, klockan är 15.11, kanske dax att klä på sig? näh!


Igårkväll mådde jag verkligen jättedåligt, var jättenere och ledsen. Men som tur hade jag Magnus vid min sida, Jesper i telefonen och Natasha på msn, så jag blev till slut glad igen och kunde somna vid 4.

Fan vad alla blir gravida nu, skitmånga 90or som är gravida nu, är glad för er skull. jag är väldigt avundsjuk, vill också. då hade jag inte haft tid att må dåligt. tänk, att få hålla i sin egen lilla baby när man är nere, finns inget som gör en lyckligare.

suck... får vänta ett par år till antagligen. jobb först sen baby!


Jag och Magnus ska iaf skaffa valp till sommaren, en sibirian husky :) längtar värre än fan. Då har man sysselsättning och slipper tänka på sina äckliga gamla betyg och lärare.

NATASHA LARSSON, jag älskar dig så jävla mkt.




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: