2009-01-08
 01:37:49

sista inlägget idag!

uschja, jag skriver alldeles för ofta här. men spela roll? jag älskar att skriva av mig en massa skit.
hade man fått skriva vadsomhelst utan att kunna få skit för det hade denna bloggen blivit neverending ;)

jag har iaf bestämt mig för att ta tag i skolan nu, ordentligt denna gången.
pallar inte ha lärare som tjatar på mig varje gång de ser mig att jag kunde fått mvg om jag bara hade brytt mig. tror ni inte att jag vet att jag är smart och duktig? tror ni att jag tycker att jag själv är ointellegent? nej så är inte fallet, jag vet att jag kunde haft mvg i alla kurser, i alla år, bara om jag hade velat och inte varit så jävla lat.
jag är fruktansvärt trött på mig själv.

jag har fruktansvärd ångest inför imorgon, en vanlig jävla skoldag. men jag vet att jag kommer få förklara för B varför jag inte skickat mitt betyg, varför jag inte gjorde alla kursmål, varför jag inte lämnade in min dagbok. Jag har fan inget svar på hennes frågor, jag kommer bara säga jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte.... fast jag egentligen vet det jobbiga jävla svaret.

fan.

jag är glad för människorna jag har runt om mig iaf, magnus, natti & jesper.


jag saknar björnekulla, även om det ofta kändes mest skit. tänk så mkt lärarna brydde sig, man visade respekt för dem och de visade respekt tillbaka. som det är nu på filborna så är de flesta lärarna fittor som inte bryr sig om varje enskild elev, även om de undervisar i ämnet. jag saknar att jag kunde gå till skolan på morgonen och bara gå in och sätta mig i lärarrummet och prata med mina älskade lärare, att kunna gå in och bara säga hej, att gå in och få en push... jobbigt att skriva om detta, med tanke på att en av de älskade lärarna inte finns längre. och han var fan verkligen bäst, hans nilsson. usch... nej fan jag orkar inte.

vi hörs imorgon. bye!


Elin

Jag saknar dig, gumman !



PUBLICERAT: 2009-01-08, 10:42:06 | URL: http://eejjlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: