2009-01-16
 10:57:08

på tåget :)

sitter på tåget mot hbg nu, av någon andledning känns det som om det går fort som fan. hela skiten flyttar sig.

tjooohoo, idag ska jag få träffa natasha, johanna, clara, mamma, pappa & jesper. heeeelt glad :)
har saknat er allihopa.

och lyssnar på voice, spelar bara sånt musik som gör mig helt glad, sånna gamla sean paul låtar och sånt. wihoo! halsen känns inte bättre idag, men jag låtsats som om den inte finns ;) det kommer ju gå över när jag gifter mig som magnus säger... men åh så glad jag är idag :)

åkte förbi gunnesbo precis, så jävla fult namn på en by..

det sitter en man på tåget som läser en tidning, men varannan sekund tittar han på mig, och tror att jag inte märker det. äckelsnubbe. fuck off :P

nej nu ska jag bara lyssna på muuuuusik resten av vägen, byebye! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: