2009-01-19
 11:39:01

life's like an hourglass glued to the table.

Är sjukt trött idag, men vaknade ändå i tid, gjorde kaffe och gick till bussen :) rätt skönt. ska komma in i rätt rytm nu!
Hade bara en lektion idag, Carina som vi hade resten av dagen var sjuk. Helt ok, synd om Carina men skönt för oss.
Så nu ska jag bara hem, klä på mig lite varmare och sen ut och gå en lång runda! Måste verkligen motionera mer! Jävla latoxe man har blivit, och rund som en boll. Ändring!

Anna Nalick - Breathe (2AM) - så sjukt bra låt! är lätt den jag tjatar ut mest just nu :)

Usch vad jag är trött!

Såg nu att jag sitter på ett segetåg, som går inom alla stationer. Blä! Men skitsamma jag har inte bråttom, kommer vara hemma vid två iaf! Lite skillnad, annars hade jag varit hemma vid 4-5 istället. Hääärligt!

skriver sen,
kiss'äz ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: