2009-01-26
 11:51:17

jag som skulle vara duktig.

jag försov mig, hur kan man vara så jävla kass? vi hade till och med sovmorgon :O nej fan erika, ändring på detta. ja jo jag vet att jag har sagt det flera gånger men detta var ju fan över gränsen. lyssnade nästan på hela ljudboken Candide igår, som vi hade till läxa till idag :O fuck!! så jag får väl snacka med Carina om att göra det en annan dag.
Ja detta får ändå bli en pluggdag, lovade mamma :/ så det får jag väl iaf hålla. Har massor med religion som ska göras, sen kan jag inte komma på något annat. Förutom att lyssna färdigt på Candide.


Blir inget med att träffa Clara, Mamma & Katten idag :( trist. Får bli någon annan dag.


Vi har en mus i vårt hus! Vi såg den igår i matrummet och när vi försökte fånga den var den väck, Caramell kunde heller inte hitta den. Men senare när jag låg och lyssnade på min bok kallade magnus på mig, då satt den jävlen i soffan. När jag och magnus skulle fånga den i en skål hann den iväg ner på golvet och sprang på mina fötter, skitäckligt och jag skrek som ett litet barn :O äckeldjur! Eftersom vi inte hade mage till att döda den gjorde magnus en fälla, misslyckat, den åt upp allt i den och var inte kvar imorse :O

Kom nu hit med dig >.<

Magnus somnade om igen, jag ska faktiskt gå upp och äta frukost i lugn och ro. Sen direkt köra igång med läxorna. Duktiga jag! puss & hej.


nattty

åh en mus :S i hate them!



PUBLICERAT: 2009-01-26, 12:14:32 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: