2009-01-07
 20:47:51

Hemma igen :)

Sitter hemma igen, Clara körde för en halvtimme sen typ. Kul att ha henne här en stund. Ska leka med henne nästa fredag också, då ska vi kolla brillor till henne :) Hälsade även på mormor & morfar en runda, mormor var gnällig och bitter som vanligt och morfar var snäll som fan! Clara och jag skulle egentligen ta Fiestan ner men morfar lånade ut sin bil! Tack morfar <3

Fick lite prylar av min kära moster idag också, lite till simon och lite till Jespers kommande bebis :) Tackar!

Sitter och tittar på grammisgalan med Magnus och hans lillebror Johan nu. Håkan Hellström vann pris för årets manliga artist, hur jävla manlig är nu han då? jeffla tönt som hoppar runder i sjömanskostym och sjunger som en tjej.
Hellre typ Timbuktu som också var nominerad.

Pris för årets dansband/schlager vann Lasse Stefans tror jag :P Det var de enda inom den kategorin som blivit nominerade som passade in.

Sen vill jag bara påpeka att jag hatar Timo Reisanän (eller hur fan han stavar). Han är så jävla kass och tråkig.

Jag har en ny dongel :P En telenordongel, sånn smal och liten :D Hade den hemma men aldrig använd, så nu när magnus snodde teliadongeln aktiverade jag denna :D
Telia är förresten sämst, vi skulle fått vårt bredband den 24 dec egentligen, men ack nej de säger att de inte fått in någon beställning så nu dröjer det ytterligare 30dagar tills jag får bredband.Homohue!

Nu ska jag sluta gnälla, hörs kanske sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: