2009-01-28
 07:50:05

en underbar morgon?

energin är tillbaka, är även på bättre humör. ser lite ljus i min tunnel nu!
ska sova hos min nattipatti idag, trävligt!
men först skola, blä! tur vi har lite sovmorgon :) annars hade jag inte orkat.
lyssnar på pigg&glad musik nu, och alla minnen kommer tillbaka. gud vad jag saknar dig elin..
i helgen kommer förhoppningsvis jesper, då har han lovat att laga mat, och det är han duktig på :)

you make me raise when i fall

nu kom natti in på msn, yay! vad vore jag utan henne? helt lost antagligen.

efter skolan ska vi till hennes jobb, pölsemannen på bauhause ;D hon börjar fyra och slutar 8. sego! men vi har så jävla kul tillsammans så det går fort. :)

haha, mamma ringde mig precis, hon har försökt att väcka jesper, han brukar gå in och äta frukost med mamma :) hon hade varit borta och knackat på dörren och fönsterna men han vaknade inte, jävla sovare! ;)
okej, jag ska inte klaga, jag vaknar fan inte av någonting om jag behöver sova. är jag trött så är jag, och natti och jag försover oss nästan alltid när vi sover hos henne, det får vi inte göra imorgon. måste lägga oss i tid!

nu är vi i lund, yay. eller nått. jag sitter på tåget ^^

skriver nog ikväll när jag är hos natti.

puss & hej.


Carolin

hey.. hur får du in så du kan skriva blogg från din mobil? &kostar det ngt? :)



PUBLICERAT: 2009-01-28, 15:40:53 | URL: http://cna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: