2009-02-17
 12:15:48

vatikanstatens betydelse för den katolska kyrkan?

jepp, håller på med religionarbete. trodde jag valde det någorlunda lättaste ämnet men tji fick jag. hittar fan bara en massa allmän fakta om skiten, någon katolik som pallar komma hit och undervisa mig? nehe, tänkte det.

jag fixa bloggdesign till min kusin Ebba, till min moster Jenny och göra färdigt poffes.
ska fan börja ta betalt sen! :P

Just nu tittar jag på Rachel Ray, eller ja tittar och tittar, det står igång medans jag pluggar & bloggar.

Var hos tandläkaren innan idag, Jesper körde mig dit! Tack :) Min tandläkare var sne på mig för att jag nästan hade ett hål, så nu måste jag skölja med fluor varje dag. BLÄ! Bullshit att det är smaklöst, känns som man har munnen full med saliv. Sen var hon också snäll för hon lagade min flisa på min framtand :) Så nu är jag fin!

Ska nog ut och gå en/två rundor med grannes doggies nu, blev inget igår för då hade jag massor för mig. Bland annat packa 15kilo kött i påsar á 300gram. Sen på kvällen hade vi myspys med lasange, jag, mamma, frida, tobbe och simon <3

nu ska jag lulla iväg.

hörs kanske sen.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: