2009-02-02
 07:39:01

monday suck's.

gah, kom på att när vi var mindre hade min pappa en mapp som hette trams, och där var en låt som hette monday suck's. måste hitta den igen :)

piercingen mår bra, och ser bra ut! helnöjd.

just nu sitter jag och jesper och dricker kaffe, ett måste på morgonen. sen blir det mockalatte med natasha på knutan! jesper kör mig till tåget idag, helt underbart att slippa den jävla bussen. blä! ska ta tåget 09.08 från centralen. måste hinna duscha innan dess, psoreasisen has gone mad :O jobbigt jävla mög. någon som vill byta?

tycker att natasha ska vakna snart! jävla getunge. och sen tycker jag att telia ska fucking fixa så att vår hemtelefon funkar igen, puckon. hur kan man bara tänka så snett som dom?

vakna med de voice suger rätt bra, tyvärr. alldeles för lite musik!

nu loggade min kära arbetslösa syster in, dumma shell/7/11. någon som vill anställa min syster? jag kan slänga upp hennes fina cv här, hon är bäst! alltid i tid, jobbar på som satan och är sjukt trevlig! aldrig sjuk! ja... fan clara, du hittar nog snart ett jobb ska du se!

min gamla skola söker förskollärare, fan vad det hade varit fett. haha. filosofen i åstorp! :) det är ju ett passande jobb för mig iaf.


nu ska jag hoppa in i duschen,


puss & sånt! :)


Clara

Gud va du är gullig, syrran :) Du gör mig så glad när jag är nere. Och den där Trams-mappen har jag kopierat från hans dator för längesen :P Jag letar upp den där låten till dig. Haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: