2009-02-23
 07:37:57

halsont och nästäppa!

ja, feber och ögon som rinner dessutom. jag har blivit dunderförkyld! :(
har absolut inte tid med det nu, men ja. sånt är livet. stackars älskling är också sjuk.
när jag hostar känns det som om hela halsen ska vändas ut och in och komma upp ur min hals.

lördagen blev succé, vad & varför får ni inte veta. men det blev verkligen bra!

det var sjukt jobbigt att åka igår, grät som ett litet barn :( det är så låååångt! men mamma & jag har kommit överens om att jag sover hemma varje onsdag varje vecka, jag tror det blir bra.


magnus och jag hade myskväll igår, så gott som det gick med min onda hals, käkade god mat och lite godis. najs. tittade på herren på teppan, där idioter käkade chili och slickade bort ost från tavlor. folk gör verkligen vad som helst för pengar. ja även jag..


nu ska jag försöka däcka en stund i soffan och sova bort denna jävla förkylning!


hörs senare.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: