2009-02-26
 18:41:11

bihåleinflammation ;(

ja, var hos doktor lekén innan, som efter några slag i ansiktet konstaterade att jag hade bihåleinflammation ;( blä!
fick penecillin och nässpray. jävla tradigt. men bra att veta vad som var fel :)

nu sitter jag på det kära öresundståget som vanligt, på väg ner till malmö. hade myskväll med syrran hemma i eket, käkade semlor och umgicks lite. tack så mkt clara! förhoppningsvis ska vi leka imorgon igen :) då ska det iaf bakas hemma hos mamma & pappa, muffins till cabaren (någon som vet hur man stavar det jävla ordet?).

sitter och chattar med ulleknulle i min klass, hon är god det jävla flummot :)

har saknat min natasha heeeela veckan, äntligen får man träffa dig imorgon :) min älskade vän! kasst att din dator är dum!

usch då ont jag har i huvudet, sånt jävla tryck :( plus att jag måste snyta mig varje minut, vilket är det värsta jag vet att göra i samma rum som andra. spyr nästan när folk snyter sig i klassrum och sånt! BLÄ! gå ut och snyt er. jag skulle aldrig sitta kvar äckelpottor!

ska bli skönt att komma hem till min älsklingpälskling iaf! :) fast det tar låååång tid, är i glumslöv nu. ska ta bussen från malmoe tio i åtta. segodego.

puss på er mina älskade läsare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: