2009-02-02
 19:22:11

äntligen hemma!

fyfan vad jag är trött, och mår riktigt kräkilla :( hade bara svenska & engelska idag i skolan, sen var vi på campus och "jobbade". vi flyttade bord och stolar för de ska ha mässa imorgon, så får vi 3000kr till projektarbetet. waow. dom som höll i det var sjukt oorganiserade, och jävligt irriterande, sen var vissa i klassen efterblivna och hjälpte knappt till. sug röv! så nu är jag trött, illamående och irriterande.
vi ska till campus imorgon igen, ännu värre. bläääää!
tänke lägga upp lite bilder men jag orkar fan inte. förlåt kära läsare!

tack natasha för att du finns och gör mig glad, du är min älskade mockalatte <3

nu ska jag fan sova sittandes i soffan. vi hörs imorgon antagligen!

puss & sånt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: