2009-08-27
 12:58:26

Urk..

Vaknade för typ en timme sen, sjukt trött. Gick nog och la mig vid 4, först såg jag på Paradise Hotel (jag hatar egentligen sånna program, men har sett halva säsongen nu) och sen såg jag Anna Phil (som jag alltid hatat innan, men som jag följer nu) som jag hade spelat in. Sen låg jag och pillade med datorn en stund, sen gick jag och la mig. Segt.

Idag ska jag tvätta det lilla sista som är kvar, sen vika all tvätt (sjukt mycket rena kläder som ska vikas), städa hela tvättstugan så där blir fint, tömma soffbordet (igen), röja lite i köket, röja lite inne på toaletten, bädda sängen, laga mat och ta det lungt, ha!

Jag längtar tills jag får hem min FURminator till Simba, jävlar vad det ska kammas. Är så sjukt trött på allt katthår!

nej nu måste jag sätta igång!

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: