2009-08-05
 10:41:43

Kaffe ♥

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu, kaffe är verkligen extra gott när någon annan gör det...

Kunde inte somna igår, verkligen inte. Var vaken till minst kvart i fem, då tittade jag på klockan sista gången. Hade värsta jobbiga tankarna igår, kunde inte ligga still, ville upp och gå, ciggen var slut, magnus sov, jesper sov, natasha sov. Som tur smsade jag med mamma till fyra, hon låg uppe i sin säng och läste.

Hatar när jag sover för lite, då fryser jag hela dagen. Snodde en mysig tröja av mamma, inte ens den hjälper. Sen känner man sig klen och ynklig. Ska bli skönt att komma hem till min lugna fina varma Magnus. Fan vad jag älskar honom :)

Längtar efter bebis ;( blir nog ett par år till. Vill bara ha jobb nu så vi kan renovera vidare. Det suger att vara luspank.

puss ♥


jessica

Sv: haha tacktacktack! :) Jo, fast jag skrev mest för att de blir kul för mig att gå bak och läsa sen :P trodde ingen skulle palla läsa en sån lång grej, men det var rätt många som läste endå :). jodå allt e fint, ganska mycket att göra bara men så e d ju :)



PUBLICERAT: 2009-08-05, 14:46:41 | URL: http://jlethin.blogg.se/
Anna

håller mig vaken, snor mina kläder, bommar pengar till cigg - ja ja, hon är ju tonåring fortfarande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: