2009-08-20
 13:43:19

Högstadiedisco...

Hej :)

Idag ska jag på högstadiedisco, med hawaiitema! Magnus & Jesper ska vara DJ's och jag ska bara drälla runt. Tycker det är mysigt med disco (Jag tror jag måste gå ut oftare....). Vill verkligen ha ett jobb nu :( Har massor med saker på min önskelista, kan säga några.. Hundvalp (dream on), Bebis (dream on 2), ID smink-paket á 899kr, kläder, skor osv. suck..

Måste sluta röka också, bara för jag inte har några pengar. Hade jag haft jobb hade jag fan inte slutat röka, kalla mig dum i huvudet men jag vill inte sluta röka. Jag känner inte för det. Trött på alla som tjatar hela jävla tiden på mig. Det hjälper inte!

Spotify är bäst, <3

Snart har jag och Magnus varit tillsammans 3 år, alla mina vänner reagerar på olika sätt, vissa tycker att det har gått fort och vissa trodde vi hade varit tillsammans mycket längre. Vi hör ihop, jag och min älskade Magnus. En vacker dag är det du, jag, bebis, vovve och ett drömhus!

Nu ska jag tvätta, puss!


natty

de låter bra :)



PUBLICERAT: 2009-08-20, 21:24:22 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: