2009-08-31
 17:08:44

Fotboll & klädbyte!

Hej!

Idag är det Skånederby! MFF möter HIF :) Tyvärr blev det inte att vi gick på matchen, sånt kostar ju pengar. Vi ska istället sitta hemma hos Carro & Jocke i Skurup och titta. Ska bli spännande! MFF måste vinna <3

Natasha jag blivit så rund om sin mage nu så hennes jackor inte går om, därför ska hon få min peakjacka och jag får hennes DC skor :D Skitbra! Så får man göra när båda är fattiga, ha! Älskar min nattypattiblatti.

Nu tittar jag på Polarprisgrejen, eller ja, tvn står igång och jag lyssnar. Uppklätt värre! Sötast är dirigenten som är en liten gubbe som ser överlycklig ut, ha!

Nej, duscha & göra ve sig. Sen fotboll! HEJA MFF!


natty

haha ja vi är lätt bäst!!! ska bli så skönt att ha dig här på onsdag :)



PUBLICERAT: 2009-08-31, 21:41:32 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: