2009-04-13
 12:04:37

Projektarbete & fotboll!

Japp, det är min dag idag.

Jävla tråkiga projektarbete, tack vare Ulrika kommer allt gå mycket lättare! Tänkte börja nu, men har absolut ingen lust egentligen, det är roligare att pilla med bloggen, ja till och med roligare att städa än att skriva ihop den skiten. Syfte, metod, material, arbetsprocess blablabla! Någon som älskar att skriva? Skriv den åt mig ^^

Fotboll i eftermiddag, Malmö mot Örgryte ^^ + invigning! Mycket trevligt, ska dit med bla Magnus, Tobbe & Jocke. :)

Är fortfarande inte helt frisk tyvärr, mår superilla hela tiden :(

Skolan börjar igen imorgon, en hel veckas lov och sen tillbaka till helvetet ^^ yay. Jag vill verkligen inte dit, verkligen verkligen inte! Hatar stället, hatar lärarna, hatar kurserna, hatar allt. Ångestfyllda korridorer som är överfyllda med idioter. Filbornaskolan ftw.

Messade med Mamma, Natasha och Jesper igårkväll, det behövdes. Ni är fan underbara ni tre. Tack för att ni finns.

Nu ska jag städa i badrummet, Caramell har haft fest där inne med mina foundationsvampar som hon bitit i tusen bitar och spridit ut. ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: