Hmm..

Gött att inte texten kom med i förra inlägget..

Var iaf på Kanalkiosken med Loke, Emelie & Jessica och åt glass! Mums :)

Sen var vi hos Elna och kollade in hennes blivande bo! :) Kommer bli superfint. Slutligen hamnade vi hos Elna där vi drack kaffe och snackade skit till nästan midnatt!

Innan idag var jag på Kronprinsen för Magnus skulle fixa en grej med en kompis inför lägret i sommar. Jag passade på att kolla rean på Lindex och det resulterade i två klänningar och en bh! Sen gick jag och Loke hem till Elin och käkade lunch, kindeybönsburgare! Gott!

Nu är det såå läggdags! Dock massor att göra innan jag kan komma så långt. Blä.

Godnatt med er iaf! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prinsen anlände natten den 14/11 2012, 00.06 och vägde 4225g och var 54cm lång! <3

RSS 2.0