2010-03-24
 08:15:44

Mitt cv, skicka vidare ;) (det ser snyggare ut i Word)

ERIKA ROOS – CV

Namn: Erika Roos
Persnr: 11112233-4455
Adress: Landsvägen 123, 45678 Vellinge
Telefon: 076-8698252
e-mail: [email protected]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mina mål
Långsiktiga mål: Jag kan se mig själv som förskollärare eller socionom och liknande yrken.
Kortsiktiga mål: Jag vill arbeta med egentligen vad som helst, bara jag trivs och lär mig nya saker.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min profil, mina intressen & mina egenskaper
Jag är en glad 19årig tjej (född 1990) som kommer från Örkelljunga, som numera bor i V.Ingelstad utanför Vellinge tillsammans med min sambo. Jag är med i scouterna, där jag träffar vänner och lär känna massor med nya människor hela tiden. Jag har varit scout sen jag var 6 år gammal och ser fram emot att bli scoutledare i framtiden. Jag brukar arbeta med vårt distrikts område med diverse underhållningsarbete. Jag gillar att arbeta med fotoredigering, hemsidor, bloggar och liknande. Jag älskar djur av alla sorter, stora som små.

Jag är pålitlig och flexibel.
Jag gillar utmaningar, nästan allt har en lösning eller en förklaring.
Jag tycker det är ett nöje att städa och göra fint, speciellt åt andra.
Jag är duktig på datorer och brinner för fotoredigering och design.
Jag har väldigt lätt för att komma överens med alla sorters människor.
Jag är aldrig rädd för att ta i eller lyfta tungt.
Jag är nogrann och har lätt för att ta instruktioner.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Praktikperioder & arbetslivserfarenheter
2008 November till 2008 December: Jag praktiserade som lärare i 6 veckor i en sjätteklass. Det var en stor klass, men jag följde mest ett barn som hade språksvårigheter. Det var en intressant praktikperiod där jag arbetade mycket självständigt, planerade och utformade material som passade elevens behov.

År 2008: Jag praktiserade som lärare i 3 veckor i en sjätteklass. Klassen var en liten grupp på nio elever men som tog mycket plats och kunde vara väldigt problematiska. Det var en utmaning som jag lärde mig massor av.

År 2007: Jag praktiserade som förskollärare 3 veckor på en förskola på en avdelning som var en förlängd syskongrupp med barn från många olika länder. Där fick jag lära mig massor om hur man hanterar diverse situationer med mindre barn, fick även ta initiativ och lära mig om kontakt med föräldrar.

Juni-Aug 2007: Jag sommarjobbade på Rasta som är en restaurang/ett hotell där jag fick laga mat, servera, diska, fylla kyl och frys, städa hotellrum mm. Det var mitt första jobb, jag trivdes och tyckte att det var riktigt kul. Även om det var en stressig arbetsplats.

Sept-Dec 2009: Jobbade på V.Ingelstadskola som Kökspersonal, där mina uppgifter bland annat var att förbereda mat, diska och städa. Jag vikarierade även på de olika fritidsavdelningarna de har på skolan. Det var ett roligt vikariat där jag lärde mig massor med nya saker.

Oktober 2009: Jag är vikarie på Äpples Förskola i Hyllie. Ett underbart jobb där jag trivs väldigt bra.

Februari 2010: Är anställd på Barnens Lekland i Malmö som öppnade i slutet på Februari. Var med och hjälpte till inför nyöppningen vilket var grovstädning, men även målning, idékläckning och marknadsföring. Har även varit där lite sen starten & lagat mat & stått i kassan.

Om du vill kontakta någon av ovanstånde praktikplatser eller arbetsplatser är det bara att be efter telefonnummer.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Utbildning & språk
2006 till 2009 Pedagogprogrammet på Filbornaskolan i Helsingborg

Första hjälpen/hjärt och lungräddning (8h kurs) Röda korset.

Språk: Svenska och engelska flytande, kan förstå danska & norska.

Övriga meriter
Håller på att ta körkort, är troligen klar i sommar.


myrann

Erika Persnr, mobilnr och adress är kanske inte så smart att ha öppet ;) Speciellt inte Personnr då folk kan göra medlemmskap och beställa saker i ditt namn.



Men bra CV snuttan! ;)



PUBLICERAT: 2010-03-24, 12:24:53 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: