2010-03-13
 13:00:22

Ursäkta, vem fan har snott min röst?

Hej!

Jag kan fortfarande inte prata, det gör inte speciellt ont men det går bara inte. Det är jobbigt att prata.. Svårt att förklara.

Ställde in min date med Sanna :( Trist, men känner att jag vill inte göra henne sjukare (hon är förkyld) och jag vill inte sitta och viska en hel kväll. Eftersom båda är arbetlösa kan vi ses så fort vi är friska :) Gött. Tråkigt att det inte blev idag bara.

Har sovit sjukt dåligt inatt igen, vaknat hela tiden, druckit vatten, försökt prata, tagit hostmedecin för rethosta (nej jag hostar inte speciellt mkt men det kanske hjälper), slängt två bafucin (en i var kind längst bak i käften, de smakar skit) och försökt somna om. Vaknade vid 8, gick upp och gick ut med ellen, kom hem och satte mig i fåtöljen, pratade med älskling (som jag nu har smittat) och somnade sedan sittandes i fåtöljen. Yay.

Nu ska jag ut i solskenet med Ellobello, hon njuter av solen :)

Hej så länge.


myrann

KRYAAAAAAAAAAA PÅ DIG!



PUBLICERAT: 2010-03-14, 02:24:00 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: