2010-03-03
 20:05:23

"Unnade" mig att däcka...?

Vaknade precis i ren panik, ogilla. Jag hade visst somnat direkt när Magnus kom hem. Störigt! Älskling väckte inte mig för han visste att jag var trött och nu när jag vakna så låg han och sov i sängen. Trötta människor? Ja verkligen.

Hann iaf med en runda med Ellen innan jag somnade, tur det :) men nu blir det en runda till. Sötnosen har legat tryggt hos mig sen jag somnade. Fina sötnos.

Oooooh vad jag jäspar.. hela tiden...jäsp... jäsp...

Fan middag har jag helt missat, det kurrar stenhårt i magen nu.. Kasst.

Har tänkt på dethär med bantningen, Hanna kör cambridge, C & R kör Cambridge, Susanne kör God Balans, alla bara rasar i vikt och jag hela tiden "unnar mig". Så jävla dum jag är ibland, varför vill jag hela tiden UNNA mig saker? MÅSTE sluta med det, jag blir så trött. Har inte gått ner ett gram på över en vecka typ. Suck. Unna mig hit och unna mig dit. Damp på mig!

Nej ut med hunden & fram med mat.

Hej och då :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: