2010-03-11
 12:10:06

Underbar morgon...

*host*
- Erika det är inte morgon, klockan är tolv nu!

Aja, godmiddag mina läsare! Vaknade och fick panik för jag hittade inte min mobil, hur många gånger har ni inte gjort det ;) Iaf jag satt på den. La den på sin plats, la mig nej och tänkte åhnej om jag ska sova hela dagen! Gick upp, gjorde en naturdiet, gav djuren mat, klädde på mig för långrunda (japp jag sitter med termobyxor på nu) och snart skall jag och Ellen ut. Skönt.

Jag har iaf inte rökt idag, J tog nog med sig mina cigg imorse när han stack för dom ligger inte kvar :) Skönt. Är rätt nöjd med att jag har lyckats få ont i halsen nu när jag ska sluta. Mycket lättare då! Ska dessutom jobba imorgon, ska bli skönt att slippa stressa ut mellan rutinerna. I love förskolan! :)

Nej långrunda var det. Hörs om en timme typ (ja det är tillräckligt långt, det är KALLT ute).

Puss



myrann

HEJJA HEJJA HEJJA! :)



PUBLICERAT: 2010-03-11, 12:40:18 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: