2010-03-15
 07:05:19

Tysta leken börjar nu...

den som pratar åker ut.. eller ja den som pratar är korkad för då kommer inte rösten tillbaka. uäk. Har riktigt ont i halsen idag, i vanliga fall snarkar jag väldigt mycket & när jag är sjuk är det bara värre. Nu kan jag inte ens snarka ordentligt så jag har så inihelvetes ont på morgonen :( Än så länge har jag bara sagt en mening, pratar typ alltid med magnus direkt när jag vaknar. Men nu är han på jobb så jag ska vara tyst!

Tråkigt värre.

Ont värre.

Tidigt värre, klockan är fan bara 7.

Får se hur länge jag håller mig vaken, men det är bara jobbigt att sova.

Hej så länge.


Emma tvilling

stackare :/ krya på dig! kan kanske även passa på att trösta dig med att jag inte heller mår något vidare :( ont i halsen och en hosta som låter som en 80-årings :(



PUBLICERAT: 2010-03-15, 07:25:09 | URL: http://emsaaa.blogg.se/
myrann

Gissar på att du gick och la dig igen sömntuta! :D



PUBLICERAT: 2010-03-15, 11:07:41 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: