2010-03-15
 14:44:40

Trött & uttråkad.

Hej :)

Jag somnade om innan, trött som fan. Däckade direkt när jag la mig på soffan :) Vaknade för en liten stund sen...

Det är verkligen sjukt jobbigt att vara utan sin röst, men jag är duktig. Jag svarar inte när det ringer & som tur är smsade chefen mig från förskolan istället för att ringa :D

Jag har gått upp i vikt, inte massivt men fan. Jag har klantat mig. Ett tips, sluta inte röka samtidigt som ni bantar. Gör antingen eller. Hanna min duktiga kusin fortsätter att gå ner, duktig hon är. Jag vill också köra med Cambridge. Men ack nej, Erika är fattig som en lus.

Jag längtar till framtiden.. Erika vill ha pengar, massor av dom.. Erika vill ha barn, kanske ett kanske två. Erika vill ha ett färdigt hus, ett riktigt jävla drömhus...

Nej hej på er.


myrann

Drömma gör vi alla! Kom igen med bantingen och sluta röka.. det fixar du! Det ena behöver inte utesluta det andra.



PUBLICERAT: 2010-03-15, 16:08:31 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: